تو عروس کسی اگر بشوی..از زبان شاعران متفاوت|شعر
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



عروس


تو عروس کسی اگر بشوی
نگذارم که دست روی دست

من، محمدعلی قاجارم
مجلست را به توپ خواهم بست!

#میلاد_تقوایی


تو عروس کسی اگر بشوی
می گذارم به روی هم پاها

من شبیه مظفرالدینم
حکم مشروطه را کنم امضا!

#خیال_کج


تو عروس کسی اگر بشوی
بشو، اصلا به من چه، از فردا

می شوم مثل ناصرالدین شاه 
می کنم یک حرمسرا بر پا!

#مهدی_پرنیان


تو عروس کسی اگر بشوی
خانه ات را خراب خواهم کرد

من رضا شاه پهلوی هستم
از تو کشف حجاب خواهم کرد

#حاج_حسینی


تو عروس کسی اگر بشوی
عهد قاجار خراب خواهم کرد

پهلوی را به خواب خواهم برد
من خودم انقلاب خواهم کرد

#محمدرضا_محمدی


تو عروس کسی اگر بشوی 
ملتی ز من شوند نالان
بنده احمدی نژاد هستم
چون دکل تو را کنم پنهان

#علیرضا_نیک


تو عروس کسی اگر بشوی 
ملتی را کنم زخودبیزار
من شهنشاه پهلوی هستم
میروم من به زیر استعمار

#علی_جعفرزاده


توعروس کسی اگر بشوی
اصفهان راعذاب خواهم کرد
من کبیرم شبیه شاه عباس
چلستون را خراب خواهم کرد

#بانوافشاری


تو عروس کسی اگر بشوی
من سلامی به 'دار 'خواهم گفت 
شاه نه، شاعرم پس از تو فقط 
غزل گریه دار خواهم گفت 
#ناصر_عبدالمحمدی


تو عروس کسی اگر بشوی
جگرم را کباب خواهی کرد
بی مروت. بمان سر حرفت
که: مرا انتخاب خواهی کرد

#فرشته_بزی


تو عروس کسی اگر بشوی
می کشد کار من به خود سوزی
مثل شاه شهید خواهم مرد
یا شبیه سران امروزی

#علیرضا_حسینی


تو عروس کسی اگر بشوی
میبرم من سر تورا ازبیخ
انچنان که ندیده مانندش
قتل وکشتار ِ دیگری تاریخ

#لیلا_کاظمی_فراهانی


تو عروس کسی اگر بشوی
زود چشم تو خیس خواهد شد
چون که دیوانه ات چو احمدشاه
راهی انگلیس خواهد شد

#علیرضا_حسینی 


تو عروس کسی اگر بشوی
دولتت بی اساس خواهم کرد
من کی اَم من جزایری هستم
من تو را اختلاس خواهم کرد
(مصطفی بیگی)

 
تو عروس کسی اگر بشوی 
درد این مرد زنده خواهد شد 
مثل فرهاد تیشه بردارم 
تا شب این کوه کنده خواهد شد 
#نسرین-د 

تو عروس کسی اگر بشوی
می خورم بیست تا ترامادول
یا که نه پرت می کنم خود را
از همین ارتفاع سی و سه پل

#فرشته_بزی 


تو عروس کسی اگر بشوی
کارتان را تمام خواهم کرد
دولت هند هم اگر باشی
مثل گاندی قیام خواهم کرد
#امیرعطااللهی 

توعروس کسی اگربشوی
میشوم مثل شخص نادرشاه
میکنم کور چشم مردت را
دستش ازدامنت شود کوتاه

#لیلا_کاظمی_فراهانی

 


تو عروس کسی اگر بشوی
من به میدان جنگ خواهم رفت
مثل نادر اگر نشد بروم
مثل تیمور لنگ خواهم رفت
(امیر افشار)

 


تو عروس کسی اگر بشوی
گر چه تلخ است می زنم لبخند
با همه می کنم مدارا چون
پادشاه شریف ایل زند

#علیرضا_حسینی


تو عروس کسی اگر بشوی
تو بشو من به حالت و طربم
پای تو نفت خام خواهم ریخت
پادشاه سعودیم عربم

#رضا_محمدی


تو عروس کسى اگر بشوى,
شاعرى ظهور خواهد کرد 
که تورا آنقدر زند فریاد 
تا تمام شهان عاشق تو شوند 
#بابک_چترایى .


من عروس کسی اگربشوم
خاطراتت درون قلب من است
زنده ام من، ولی زن ِ بی عشق
مرده ای بی مراسم وکفن است

#لیلا_کاظمی_فراهانی

 


 

 

تو عروس کسی اگر بشوی

 

مثل چنگیز می شوم خونخوار

 

شوهرت را کشم به آتش و خونبدر آرم ز روزگار دمار

 

#زینب_خلیلی

 


تو عروس کسی اگر بشوی
 نشود پا صدای ساز و دهل
به نگاهی کنم جهان ویران
منم آن قوم وحشیان مغول....
#حامد.زددی hamed.zd


من عروس کسی اگر بشوم 
تو همیشه به یاد من خواهی ماند 
درکنارم اگر چه نیستی اما 
به هوایم عاشقانه خواهی خواند 
#مریم ناظمی


توعروس کسی اگربشوی
چشم من خمارخواهدشد
گرچه تک دلی دارم
باخته درقمارخواهدشد

#سعیدرنجبر


تو عروس کسی اگر بشوی
بختتان را تباه خواهم کرد
مفتی نیمه ی جهان هستم
خونتان را مباح خواهم کرد

#کاوه_بهرامیان


 

تو عروس کسی اگر بشوی
مرا دیگر چه کاری به بهشت
بی تو این دنیا حجمش تنگ است 
لعنت به من و تو این سرنوشت
#Horrible_blue


نظرات شما عزیزان:

امیررضادارویی
ساعت12:24---19 تير 1395
توعروس کسی اگربشوی
لشکرم را به رودخواهم زد...
ازعصای کلیم لاف مزن
قیدبودونبود خواهم زد......


هادی حاتمی پور
ساعت6:42---11 تير 1395
تو عروس کسی اگر بشوی. .من بگویم که هر چه بادا باد
چون همه حاکمان قاجاری
مملکت را به باد خواهم داد
هادی حاتمی پور


طیبه افشاری
ساعت15:16---1 تير 1395
تو عروس کسی اگربشوی
اصفهان را عذاب خواهم کرد
من کبیرم شبیه شاه عباس
چلستون را خراب خواهم کرد

طیبه افشاری


هانیه
ساعت3:42---6 بهمن 1394
عروس گرگ میشیم ما
پاسخ:هعی خواهر! :(


DUYĞU
ساعت2:29---17 دی 1394
بزرگتر از احساسات باش .

این را من از تو نمی خوام

زندگی می خواد .

و گرنه احساسات مثل سیل تو را از جا می کنه و می بره ...


DUYĞU
ساعت2:28---17 دی 1394


Matori73
ساعت0:26---17 دی 1394
من عروس کسی اگر بشوم
تو همیشه به یاد من خواهی ماند
درکنارم اگر چه نیستی اما
به هوایم عاشقانه خواهی خواند

واقعا جالب بود، ممنون خواهری
پاسخ:ممنون از توجه ات برادر گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج